Moshi - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Ronald Brokke - WaarBenJij.nu Moshi - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Ronald Brokke - WaarBenJij.nu

Moshi

Blijf op de hoogte en volg Ronald

19 Oktober 2014 | Tanzania, Moshi

En toen dus naar Dodoma, de hoofdstad van Tanzania (idd niet Dar es Salaam) heb daar het parlement gezien, en het huis vd minister-president (ja vind ik leuk) Na een paar weken alleen maar zandwegen vond ik geasfalteerde wegen een verademing. Toen naar Arusha, dè stad in het noorden, het backpackers hotel was erg leuk maar de stad was verschrikkelijk, ben de hele dag door flycatchers (zoals ze daar heten) achtervolgd, jongens die je de hele stad proberen te laten zien en op het laatst geld vragen voor hun arme zusje ofzoiets, een gast heeft me de hele middag achtervolgd. Heb daar wel een prachtige dagwandeling gemaakt op de uitlopers van mount Meru. Door het regenwoud compleet met watervallen, aapjes en jungle geluiden.
Ben nu in Moshi, een relaxed stadje. Gister de Kilimanjaro beklommen tot de eerste hut (ongeveer 2700m) was magnifiek. Vanaf daar zou je een prachtig zicht hebben op de top, helaas te veel wolken, maar goed de wandeling was interessant met alle verschillende klimaten.
Ik heb voor mijn reis een erg goed klein cameraatje gekocht alleen lukt het maar niet foto's op mijn blog te plaatsen, gelukkig heb ik nog een iphone met camera (thanks charlotte en menno!) maar ook daarmee blijft het lastig foto's te plaatsen, ga straks weer een poging wagen...

  • 19 Oktober 2014 - 22:17

    Charlotte:

    Ha Ronald, ben ook erg benieuwd naar de foto's maar begrijp dat we die waarschijnlijk pas zien als je thuis bent...geniet nog van de laatste 'dikke' week!! Goed je weer te zien binnenkort.
    X Lot

  • 20 Oktober 2014 - 16:53

    Gabi:

    schöne Fotos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Ronald terug naar Afrika

Terug naar waar ik ooit vandaan ben gekomen!

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2014

Terug in Dar

19 Oktober 2014

Moshi

10 Oktober 2014

Songea / Iringa

04 Oktober 2014

Mbesa 2

30 September 2014

Mbesa
Ronald

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4759

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 27 Oktober 2014

Ronald terug naar Afrika

Landen bezocht: