dar es salaam - Reisverslag uit Mjimwema, Tanzania van Ronald Brokke - WaarBenJij.nu dar es salaam - Reisverslag uit Mjimwema, Tanzania van Ronald Brokke - WaarBenJij.nu

dar es salaam

Blijf op de hoogte en volg Ronald

19 September 2014 | Tanzania, Mjimwema

So far so good. Drie dagen in een resort bij Dar Es Salaam. Heerlijk, althans het eerste half uur, toen had ik het eigenlijk wel gezien. De zee is prachtig groen hoor en de wind heerlijk verkoelend, de mensen aardig maar op de een of andere manier is het nog te vroeg in de reis voor zoveel ontspanning. Gelukkig gaat het morgen echt beginnen, om 6.00 met een barstens volle bus naar Lindi... Oja vlucht ging gesmeerd (ik weet nu alles over koffie)

• 19 September 2014 - 16:48

Gerda:

Er komt inderdaad vast nog een moment waarop je met weemoed aan t resort gaat terugdenken.

• 20 September 2014 - 10:53

Mayke:

Nou, lekker. De kop is er af. Ge-a-klimatiseeerd (hoe schrijf je dat?) en klaar voor het echte werk. Denk veel aan jou. X

• 22 September 2014 - 15:42

Gabi:

Fotos? gibt es welche?

• 23 September 2014 - 22:46

Maria En Tessa:

Hoi wereldreiziger!

Hoe is de koffie?? Wij wachten op foto's, die van jou als baby zijn zo snoezig! Hihi wij zijn druk aan het werk, MIS JE ONS AL??! Wij jou wel ;) Ps. Of je even het rooster van november kan maken *haha* :P Veel plezier en schrijf je volgende blog eens wat uitgebreider. Hasta la pasta, veel groetjes van ons! Huggieee doeiii

• 24 September 2014 - 15:00

Gabi:

Na, das könnte auch in Thailand sein...... ;-)